.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ مدیر عامل کاله به شایعه انتقال این کارخانه به اصفهان

مدیرعامل بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های لبنی کشور گفت: کاله از 16 استان کشور شیر وارد مازندران و به 31 استان کشور محصول ارسال می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ا، غلامعلی سلیمانی در حاشیه بازدید استاندار مازندران از شرکت کاله مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه انتقال شرکت لبنیاتی کاله به استان اصفهان تصریح کرد: روزانه 500 تن شیر از استان اصفهان به آمل حمل می‌شود و سپس محصولات کاله به این استان باز می‌گردد.

وی افزود: با در نظر گرفتن هزینه حمل‌ونقل مسئولان استان نیز از ما خواستند که یک واحدی تولیدی در این استان بنا کنیم و قرار 300 میلیارد تومان نیز کمک کنند و مجوز زمین نیز صادر کنند اما نشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه بنا داشتیم کارخانه کوچکی در این استان بنا کنیم و یک‌میلیون متر مربع نیز زمین در اختیار بگیریم اما هنوز به تعهدات عمل نشده است،تصریح کرد: استاندار جدید اصفهان نیز درخواست داشتند که زمین بیشتر برای دامداری و کشت علوفه نیز در اختیار شرکت قرار دهند.

بزرگ‌ترین کارآفرین کشور با بیان اینکه مازندران و آمل خانه من است و بیشترین تولیدات کاله نیز در این استان صورت می‌گیرد،یادآور شد: تنها قرار شده است که به جای آوردن شیر واحد تولیدی در استان اصفهان راه‌اندازی شود.

وی گفت: این شرکت ظرفیت مصرف2 هزار و 500  تا3 هزار تن شیر را دارد اما به دلایل مسائل کشوری نمی‌توانیم با تمام ظرفیت کار کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه کاله با 20 تن شیر آغاز به کار کرده است،تصریح کرد: امروز 300 تا 400 تن شیر در منطقه تامین می‌شود اما نیاز داریم میزان شیر بیشتری از منطقه تامین شود.

وی با اعلام اینکه باید دامداری‌های بزرگ باید در منطقه ایجاد شود،افزود: برای توسعه این واحد صنعتی نیاز به ایجاد بسترهایی است.

مدیرعامل شرکت کاله مازندران با بیان اینکه امروز کاله 15هزار نیرو در کل کشور دارد و در هشت استان کشور دفتر و انبار دایر کرده است،گفت: کاله از 16 استان کشور شیر وارد مازندران و به 31 استان کشور محصول ارسال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کاله مازندران به کشورهای عراق، جی‌سی‌سی، CIS و افغانستان محصول صادر می‌کند،بیان کرد: به طور شخصی در کشور پاکستان حضور یافتم و برای صادرات به این کشور نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده است اما با توجه به اینکه سلیقه مصرف لبنیات در این کشور متفاوت است کارشناسانی از هند، آلمان و سوئد به مدت یک سال به کارگیری شده‌اند تا سلیقه این کشور حاصل شده و براساس آن محصول تولید شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.665 seconds.